Marknadssidan klar hos BIK Karlskoga

Ishockey
UPPDATERAD:
PUBLICERAD:
Marcus Leandersson, Calle Berglund, Torsten Yngveson och Jakob Bengtzén – sett från vänster på bilden – ska i fortsättningen jobba med marknadsfrågor i BIK. “Vi är en liten organisation så det är inga vattentäta skott mellan våra olika roller utan vi kommer att samarbeta på alla tänkbara sätt. Så som det varit även tidigare,” säger Bengtzén.
Foto: Tomas Nilsson
BIK Karlskoga har nu klart med hur marknadssidan i klubben ska se ut.
– Det blir en lite utökad satsning från BIK eftersom det här är en oerhört betydelsefull del som är en viktig grund till de sportsliga framgångarna, säger klubbchefen Torsten Yngveson.

Fortsätt att läsa…

Detta är en låst artikel. Logga in eller bli prenumerant för att fortsätta läsa.

Läs plus i 90 dagar för endast 90 kr! Därefter ordinarie pris 99 kr/månad.
Du kan när som helst avsluta din prenumeration snabbt och enkelt online.

Du får:
Tillgång till alla artiklar på karlskogatidning.se
Erbjudanden och tävlingar
Tillgång till plusmaterial
på 14 lokala nyhetssajter

Välj annat erbjudande

Så här jobbar KT och Kuriren med journalistik: uppgifter som publiceras ska vara sanna och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.